Més mercat que mai a la 26a edició de La Mostra d’Igualada

16.02.2015

La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil, que tindrà lloc del 16 al 19 d’abril, ja té imatge per a la seva 26a edició. Sis cartells i un espot conformen la campanya gràfica que reivindica la fira teatral com a espai de referència per a la compra i la venda d’espectacles per a tots els públics.

Amb una posada en escena divertida i original, els 6 cartells mostren caixes de fruita de les quals sobresurten caps que representen alguns dels diferents gèneres teatrals que es poden veure a La Mostra d’Igualada: teatre, clown, música, titelles, dansa i màgia.

La nova imatge, enregistrada al Mercat Municipal de la Masuca d’Igualada amb actors amateurs i professionals locals, ha estat dissenyada per l’igualadí Albert Burzón, cofundador i codirector de l’estudi creatiu Burzón-Comenge. L’estudi és responsable, entre d’altres, del vídeo mapping dels frescos que adornen l’església de Sant Climent de Taüll des que les pintures originals són al Museu Nacional d’Art de Catalunya.

En paraules de Burzón, aquesta edició de La Mostra vol transmetre “frescor, proximitat, qualitat i festa, així com la idea de punt de trobada i aparador de la cultura” look at these guys. La campanya s’ha declinat en diferents cartells amb l’objectiu de ser “més contundent visualment”.

Nou equip de La Mostra

Aprofitant la presentació de la imatge gràfica, també s’ha presentat el nou equip de treball de La Mostra, amb l’actor igualadí Pep Farrés al capdavant com a director artístic i Sílvia Lorente com a directora executiva.

ActualitatVeure'n més