L'acreditació com a professional a la Mostra Igualada té dues modalitats, en funció del perfil del professional (comprador o venedor). Per realitzar la inscripció, identifica quin és el teu perfil i omple el formulari de preinscripció corresponent. L'equip de la Mostra revisarà que la informació introduïda a la inscripció sigui correcta abans d'enviar les instruccions de pagament.
Entitats programadores, distribuïdores amb 3 o més companyies, convidats especials
Companyies, productores, distribuïdores amb menys de tres companyies, associacions, empreses de serveis relacionades amb arts escèniques, professionals de la cultura a títol individual, membres d'associacions en conveni
Un cop rebuda la preinscripció, l'equip de la Mostra revisarà que les dades siguin correctes. Si és així, rebreu un correu automàtic de la plataforma Stripe amb les instruccions per a realitzar el pagament. El pagament s'haurà de realitzar mitjançant targeta bancària. En cas que preferiu transferència bancària, envieu-nos un correu electrònic a professionals@mostraigualada.cat.
En cas que tinguem algun dubte en la vostra preinscripció, ens posarem en contacte amb vosaltres abans de rebre la informació de pagament. Si teniu algun dubte sobre quin és el vostre perfil, o sobre el procés d'inscripció, envieu-nos un correu electrònic a professionals@mostraigualada.cat.
Si desitgeu justificant de pagament de la inscripció, feu constar totes les dades fiscals a l'última part del formulari. Els justificants s'enviaran a partir de la setmana següent de la realització de la Mostra.
Al cap d'uns dies d'haver realitzat el pagament de la inscripció, rebreu un usuari i un codi per poder accedir al nou Directori de Professionals online. Des d'aquest directori, que s'actualitzarà diàriament, es podran consultar tots els professionals acreditats, es podran aplicar filtres segons tipologia, interessos, o procedència, i es podran exportar llistats en format excel.
Uns dies després d'haver realitzat el pagament, els professionals acreditats a l'Opció A rebran un correu amb les instruccions per reservar les invitacions professionals.
Els professionals acreditats a l'Opció B rebran les instruccions per adquirir les entrades amb descompte la primera setmana de març.
En tots dos casos, la compra i/o reserva d'invitacions per professionals s'obrirà abans de la venda al públic, per tal que tots els professionals tinguin preferència i més possibilitats d'accedir als espectacles.
Igualada disposa de poques places hoteleres, moltes d'elles ja reservades per companyies programades a la Mostra de fora de Catalunya, i altres compromisos de la fira. Enguany, per prevenció, tampoc podem oferir places en allotjaments de famílies. Malgrat això, si necessiteu allotjament els dies de la fira ompliu el següent formulari (abans del dia 11 de març) i ens posarem en contacte amb vosaltres per buscar una solució.
*Inscripció gratuïta pels socis membres de la Plataforma Arts de Carrer (PAC) i de la Coordinadora de Ferias de Artes Escénicas del Estado (COFAE), sempre i quan ho indiquin al formulari de preinscripció.
**Inscripció amb 10€ de descompte, només per les acreditacions OPCIÓ B, sempre i quan ho indiquin al formulari de preinscripció, pels socis membres de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), l'Associació Professionals del Circ de Catalumya (APCC), l'Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APDC), l'Associació de Companyies de Dansa de Catalunya (ACDC), l'Associació de Companyies de Teatre Professional de Catalunya (CIATRE), l'Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics (TTP), el Col·lectiu de Companyies, el Col·lectiu de Distribuïdores d'Arts Escèniques de Catalunya (CDAEC), i de la Xarxa de Professionals de la Producció d'Arts Escèniques de Catalunya.