Mostra PRO Catalan Arts

Un any més, La Llotja –ubicada al primer pis del Museu de la Pell– es convertirà en l’espai relacional de la Mostra Igualada acollint tots els professionals acreditats i un seguit d’activitats d’interès per al sector.

Enguany, per potenciar encara més l’afluència, trobada de professionals i participació a les activitats de La Llotja, el dijous 30 i el divendres 31 de març s’aturarà la programació d’espectacles en la franja de les 11:30h fins al migdia. El dissabte 1 d’abril l’agenda escènica matinal es mantindrà ben activa, però es reforçarà l’activitat a La Llotja amb un nou gruix d’actes rellevants. (Consulteu a sota el programa)

Paral·lelament a l’organització d’activitats per als professionals, La Llotja serà el punt de benvinguda on es recolliran les acreditacions i on es podrà trobar l’espai necessari per dur-hi a terme tot allò que requereix una fira: reunions, converses informals, intercanvi d’opinions, debat, treballar amb l’ordinador i, també, una àrea per descansar o la possibilitat de gaudir d’un ambient distès tot prenent una beguda amb companys de professió.

Programa

Dimecres 22 de març

15:30h a 17:30h

TALLER COFAE: SAPS TOT EL QUÈ T'OFEREIX UNA FIRA? 

  • Càpsula formativa que pretén compartir dinàmiques i estratègies en referència als continguts artístics, les lògiques de mercat, les trobades i jornades professionals i les activitats paral·leles desenvolupades abans, durant i després de les fires. 
  • Amb Abigail Ballester (Gerent TTP) i Margarida Troguet (Facilitadora PRO de la Mostra Igualada).
  • Activitat online

Dimecres 29 de març

17h

VISITA D’ESPAIS DE RESIDÈNCIA I CREACIÓ 

  • Visita amb programadors internacionals i de la resta de l’Estat dels espais de residència i creació de la comarca de l’Anoia La Casa del Teatre Nu (Sant Martí de Tous) i Copons inLoft (Copons). 

Dijous 30 de març

11:30h a 13h

JORNADA SPEEM: MÉS ENLLÀ DE LA PROGRAMACIÓ I OPCIONS DE FINANÇAMENT

  • Jornada organitzada per la Direcció General de Promoció Cultural i Biblioteques, dirigida a tècnics de programació, que exposarà diversos exemples i bones pràctiques de projectes i actuacions que no formen part de la programació estable, però que poden incentivar a la participació, creació de públics i dinamització comunitària, etc. de l’equipament. 
  • El Sistema Públic d’Equipaments Escènics i Musicals (SPEEM) és una xarxa integrada per teatres i auditoris de tot el territori creada amb l’objectiu de consolidar l’activitat cultural als municipis catalans i de distribuir-la homogèniament, per tal de garantir el dret de la ciutadania d’accedir en condicions d’igualtat a la cultura. 

13h a 13:30h

PRESENTACIONS DE PROGRAMADORS INTERNACIONALS I ESTATALS

  • Coneix els diferents programadors i programadores provinents de fora de Catalunya que seran presents a la Mostra Igualada a partir d'una roda ràpida de presentacions.

13:30h a 14h

INAUGURACIÓ DE LA LLOTJA I VERMUT PRO

  • Benvinguda institucional de la Mostra Igualada, parlaments i brindis inaugural. A continuació, es durà a terme el Vermut PRO.

15:30h a 16h

PRIMER CAFÈ A LA MOSTRA

  • Una trobada informal amb la facilitaPRO Margarida Troguet, que rebrà als professionals que assisteixin per primera vegada a la Mostra per tal de donar-los la benvinguda i assessorar-los per treure el màxim profit a la fira. 

16h a 16:45h

EXPERIÈNCIES SOBRE SOSTENIBILITAT AMBIENTAL A LES ARTS ESCÈNIQUES

  • Presentació del Pla_C* Cultura pel Clima, el pla de sostenibilitat ambiental de l’ICEC i taula rodona per compartir experiències al voltant de la sostenibilitat ambiental en l’àmbit de les arts escèniques: bones pràctiques, reptes i objectius del sector.

Divendres 31 de març

11:30h a 13h

L'ASSEMBLEA LA LLOTJA DE LES ARTS ESCÈNIQUES #4: ESTÀ TOT EL PEIX VENUT?

  • Activitat relacional i de debat, dinamitzada pel col·lectiu L'Última Merda, on es pretén fomentar el debat entorn a la relació artista-programador a partir de dinàmiques de grup que també impulsaran les relacions professionals. 

A continuació

VERMUT PRO

  • El moment per reunir-se en un ambient distès i gaudir d'una bona estona amb els professionals de la Mostra tot fent un beure.

15:30h a 16h

PRIMER CAFÈ A LA MOSTRA

  • Una trobada informal amb la facilitaPRO Margarida Troguet, que rebrà als professionals que assisteixin per primera vegada a la Mostra per tal de donar-los la benvinguda i assessorar-los per treure el màxim profit a la fira. 

16h a 17h

PRESENTACIONS D'ESPAIS DE RESIDÈNCIA I CREACIÓ 

Dissabte 1 d'abril

12h a 13h

PRESENTACIONS D'ASSITEJ, LA TTP I LA MOSTRA MESTRA

13h a 14h

VERMUT PRO

  • El moment per reunir-se en un ambient distès i gaudir d'una bona estona amb els professionals de la Mostra tot fent un beure.

15:30h a 16h

PRIMER CAFÈ A LA MOSTRA

  • Una trobada informal amb la facilitaPRO Margarida Troguet, que rebrà als professionals que assisteixin per primera vegada a la Mostra per tal de donar-los la benvinguda i assessorar-los per treure el màxim profit a la fira.

Amb el suport de: